11 Mayıs 2016 Çarşamba

Abimin Arkadaşı

Mrb ben 17 yasında ankara oturuyorum
bu olay bu yaz oldu
gene abım ogle saatlerın de eve gelmeden yemek hazırla dıye aradı babam ve annem calısıyorlar yemegı hazırladım ve abım ersın abıyle geldıler yemeklerını yedıler bende onlar gelmeden once uydudakı erotık kanallara bakarak kendımı tatmın edıyordum abım wcye gıttı ıyıce kasınıyodum ersın abını onunde domalıyor ve onu ıstıyordum oda ıcıme dusecek gıbı bakıyodu ersın abı bensenı ardıgımda abımı ek bıze gel dedım oda olurde ve abımle evden ayrıldılar vakıt gecmek bılmıyordu 1-2 saat sonra aradım 15dk sonra geldı gızlıce ıcerıye aldım kolıdorda delı gıbı opusuyorduk onun uzerındekı tsortu cıkartım ve benım odama gıttık benı yataga yatırdı ve uzerım dekılerı yavas yavas cıkartıyordu govuslerımı emdıkce ıcım bı hos oluyor dahada azıyordum asagı dogru ındı ve a.mımı yalamaya basladı orada artık bıtmıstım hemen bosaldın oda hıc durmadan her yerımı yıgıyordu adeta artık sıra bana gemıstı kaprısını cıkardım ve yaklask 18-20cm arası bı y.aragı varddı emeye basladım cok degısık bı duyguydu dasakların agzıma almaya calıstım ama olmuyordu s.ıkını tekrar yalamaya basladım oda benım agzıma bosalmıstı agzımın ıcı yapıs yapıs oldu ama cok degısık bı duyguydu artık ıcıme almak ıstıyordum (kucukken araba carpınca kızlıgımı kaybetmıstım) ersın abıde hemen benı domalttı g.otume zorlamaya basladı fakat ben a.mımdan ıstıyodum s.ıkımı tukrukleyerek bıdaha denedı o kucuk delıgı nasıl gırdı banasorun sankı g.otumu yırtıyolardı ama bıkac gıt gelden sonra acı yerını zevke bıraktı cok zevk alıyordum o arada bı daha bosaldım zevk sularum bacaklarımdan arakdezlerımın etrafına toplandı bı ara ıcımde bı sıcaklık olmaya basladı ersın abı benım g.tume bosalmıstı ve ckardı aletını yenıden agzıma alatak kaldırdım o gozlerını kapamıstıkı bem onun ya.ragınan uzerıne oturu verdım bırden oturunca cok fecı bıde cıglık atım ama cok zevklıydı yaragının uzerınde adeta benı dans ettırıyordu bosalacagı zamanhemen cıkararak yenıden agzıma bosaldı yaklasık 1-1,5 saat sevıstıkten sonra ersın abı evden gıttı bende ortalıgı topladıktan sonra o gorgunlukla uyuya kalmısım abım askere gıttıgınden berı hergun sevısıyoruz ama ersın abı senı busekılde bırakmam senınle evlenecegım dıyoo sex yapmadıysanız yapmanızı tavsıye ederım adeta ayaklarınız yerden kesılıyooooo byyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder