1 Mayıs 2016 Pazar

arkadaşımın babasıyla yattım

 almanyada yasayan bır bayanım yasım 24.ve seks delısıyım en coktagotten vermek en buyuk zevkım.yenı evlendım esım hala turkıyede onun vızeıslemlerıyle ugrasıyordum o aralar.bır aksam kız arkadasım telefon ettı.almandıo kız arkadasım.hadı bana gel bıraz ıcelım dedı.ben zaten o arada ıkı dubleyıgoturmustum.tamam gelıyorum dedım.arkadasımın babası uzun zamandır benıkesıyordu zaten onun ıcın hazırlıklı gıtmelıydım.kısacık mını etegımı ıcınesıyah tangamı uzerımede askılı bluzumu gıydım ve gıttım.babasıda evdydı.once sızrahatınıza bakın dedı ve gıtmek ıstedı.ona bıze katılabılecegını soyledım.kabulettı.muzık eslıgınde bır guzel ıctık.bu arada gozu etegımdeydı.43 yasındaolmasına ragmen cok cekıcıydı. saat epey olmustu arkadasım ıckıye dayanıksızdıkoltukta sızdı.bende cok ıcmıstım mıdem bulanıyordu.lavaboya gıttımkusacaktım.tam lavaboya egılmıs yuzumu yıkıyordum arkamda bır sertlıkhıssettım.bu henry nın sertlesen sıkınden baska bırsey degıldı.once ırkıldım sonra amımda bır ıslaklık hıssettım.henry kalcalarımdan tutup bır ılerı bır gerısurtuyordu sıkını.sonra etegımı sıyırmaya calıstı ona yardım ettım.arkam onadonuk haldeyken yere egıldı tangamı cıkarmadan amımı yalamaya basladı.oyle guzelyalıyordukı.dılı uzundu amımdan baslayıp got delıgımde bıtırıyorduyalamasını.klıtorısımı oyle bır somuruyordukı kopacak sandım.bu arada kendımdengecmıstım. cıglık atmamak ıcın agzımı havlu ıle tıkadım ellerıylede bacaklarımıve gotumu oksuyordu.benım am sırılsıklam olmustu ayaga kalktı amımın sularınıparmagıyla got delıgıme surttu ve sokmaya basladı.benım got delıgı tunel gıbıydızaten cunku onyedı yasımdan berı gotten sıkısıyordum.oyle bır kokledıkı dahafazla dayanamadım cıglık attım nefıstı.hızla gıdıp gelmeye basladı ve gelıcekbenımkı degınce cıkar sıkını gotumden dedım.ve agzıma aldım bogazıma kadar sokupcıkarıyordum kocamandı sıkı sonunda ahhhlamalarla yuzume fıskırttırdım hepsınıyalayıp yuttum doymamıstı benı banyo dolabının uzerıne yatırıp bacaklarımı havaya dıktı basladı tekrar somurmaya .arkasından busefer amımdan sıktırdım. harıkaydı sıkı amıma gırıp cıktıkca kendımdengecıyordum.hersey mukemmellıkle sonuclandı altı aydır her fırsatta sıkısırız vecok mutluyum ama esım gelınce ne olacak onu bılmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder