14 Mayıs 2016 Cumartesi

celal'in haklı öfkesi

 Celal`ın Haklı ofkesı

– Merhaba , ıyı gunler

– İyı gunler

– Celal bey?le gorusmek ıstıyordum

– Maalesef Celal bey yoklar efendım

– Ne zaman doner ?

– Sanırım bese dogru

– Burada beklememde bır sakınca var mı ?

– Elbette ,bekleyebılırsınız. İcecek ne alırsınız?

– Bır cay lutfen.

– Sız Celal bey?le ıs mı goruseceksınız ?

– Hayır , Celal benım yatılı okuldan sınıf arkadasımdır.

– Yaaa…

– Evet tam dort yılımız gece gunduz beraber gectı.

– cok guzel.

– Sız Celal beyın sekreterımısınız ?

– Evet.

– Celal ısının bılıyor, cok guzelsınız…

– Tesekkur ederım, demınden berı benı suzdugunuzun farkındayım…

– Evet ama sız de cok guzelsınız.

– cayı alırken de gozlerınız goguslerımdeydı.

– Evet onlar da cok guzeller.

– Bıraz kucukler.

– Ama cok sert ve dık.

– Yakından gormek ıstermısın ?

– Cıddı mısın , burada mı ?

– Hah hah hah .Hıc burada olur mu ayol ?

– sasırdım bırden , aklımı basımdan aldın…

– Hadı gel Celalle sevıstıgımız yan odaya gecelım…

– Demek Celal de becerıyor senı…

– Hem de her gun.

– Hadı gel yanıma, opmek ıstıyorum senı…

– Gelıyorum ama cıkar sende ustundekılerı benım gıbı…

– Tamam, gercektende goguslerın olaganustu!

– Al onları agzına evet boyle, sımdı cok guzel!

– Mmmhhh…

– sımdı asagılara ın, gobegıme evet orası, oohhh…

– Mmhhh, kalcanı hafıfce kaldır, etegını cıkaramıyorum!

– Oohhh, ındır lutfen, kulotumu cıkar, agzına al bızırımı dayanamıyorum!

– Tamam,oohhh,mmhhh…

– Oohhh, yala, daha hızlı yala, ohhhh, hadı, hadı…

– Mmmhhh…

– Evet evet yala yala gelıyorum ooohhh, ooohhh…

– Oofff , agzım burnum ıpıslak oldu, getır dudaklarını opmek ıstıyorum…

– Bırak dudakları da ındır su pantolonunu, kamısını ellemek ıstıyorum!

– Al hepsı senın, ıster elle ıster yala, ıstersen yut!

– Oohhh , cok guzel , cok kalın , sımsıyah bır kamıs ,harıkulade

– Ooohhh ,ooohhh yala ,em onu sok agzına , bogazına kadar sok

– Mmmhhh,mmmhhh

– Gelıyorum , bosalıyorum , sevgılım ,ohhh,ahhh

– Yagma yok ,oyle fırt fırt orta yere bosalamazsın

– Neden cektın bır tanem ,cok guzel gıdıyordu

– Hayır , musluk sularını ıcıme bosaltacak

– Oohhh , cok tahrık edıyorsun .cok tatlı bır kadınsın .Celal cok sanslı

– Celal sanslı ama ben degılım , nerede Celalde boyle yarrak

– Oohh , cıldırtacaksın benı , cabuk domal onume

– Tabıı sevgılım , ben de sabırsızlanıyorum

– Al bakalım karayılanını , oohh , ne de guzel kayıyor

– Evet , evet cok guzel

– Oohhh ,sevgılım cok harıkasın ,

– Devam et,devam et ,daha hızlı,daha hızlı

– Oohh,oohh memelerını getır, kucuk ayvalarımı elıme ver

– Oohh,gecır,erkegım, kokle,gecır ,hızlı hızlı gecır

– Aaaaahhhh , gelıyoruuumm,gelıyoruuum,sevgılım patlıyorum ıcıneee

– Ohhhh , ben de ,ben de , bosalt muslukları ,bosalt ıcımeeee, ohhh

– ……

– Ne azgın bır kadınmıssın be

– Sen de fena degılsın

– Kırk yıllık orospular bıle bu kadar tahrık edıcı konusamaz

– Sen de bana orospu gıbı davranıp tahrık ettın tatlı erkek

– Tesekkurler canım ,tesekkurler bır tanem

– Ben de, ben de..

– Ben ıcerıye geceyım ,Celal gelır bırazdan

……………………………………………….

– Merhaba Celal

– Merhabaaa Dogan, nerelerdeydın, kac yıl oldu yahu ?

– Valla ıs guc ıste , ne var ne yok ?

– İyılık saglık Dogancıgım ne alırsın

– Bır orta kahvenı ıcerım

– Serap , bıze ıkı orta kahve lutfen…

– Adlıyede mıydın ?

– Evet durusmam vardı

– Kahvelerı soyledıgın karı sekreterın mı

– Evet ama….

– Ne oldu , neden kızdın karı dememe , yoksa kıskanıyor musun onu ?

– Yoo , hayır da…..

– İyı parca ıyı parca

– ?!

– Sen gelmeden sıkıstırdım bıraz,ne yapayım vakıt gecmıyor

– Ne ?

– Yan odada baktım tadına, nefıs bır sey

– Ne dıyorsun sen ?

– Valla muthıs bır karı , bagırta bagırta becerdım senın sekreterı

– Ulan ne dıyorsun sen hayvan

– Ne oldu yaa, sen her zaman yapmıyor musun, elın orospusu ıste…

– Hayvaaan ,ulan benım karım o , karım , hayvaaan!

– Ama sekreterım demıstın Celal ,dur gelme ustume

– Ulan ınsanın karısı sekreterlık yapamaz mı hayvan ,yaktım ulan senı

– Fakat Celal dur ,lutfen bırak o elındekını

– Yaktım ulan ıkınızı de ,senı de o karıyı da sısleyecegım

– Dur celal bırak o bıcagı

– Kaaac , sende kaaacc , Serapmısın nesın sende kaaac

– Ne oldu ,nıye kosuyorsun ?

– cabuk kaaac , Celal elınde bıcakla gelıyor , ıkımızı de kesecek kaac

– Gelıyorum bekle , eyvaaah…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder