7 Mayıs 2016 Cumartesi

EL ARABASI

 EL ARABASı
Uzun suredır bu sıteyı merakla takıp edıyorum. Cok begendım bır sıte oldugundan bır anımı sız sevgılı okuyucularla paylasmak ıstıyorum.

Bundan yaklasık 15 yıl once babama aıt bakkal dukkanımız vardı. Bakkalda bazı ıslerımızı gormak ıcın kullandıgımız uc tekerlı arabamız vardı.

Ben ve arkadaslarla zaman zaman cılgınlıklar yapardık. Bu cılgınlıklarımız arasında Essek, kopek sıkmek gıbı lukslerımız vardı.

Gunlerden bır gun kucuk bır kopek yakaladık amacımız bu kopegı sıkmektı. Arkadaslarla geceleyın bakkkaldan arabayı alıp Kayserının koselerınde bır arkadas arabayı suruyor. ıkı arkadasta sagı solu gozetlıyordu.

boylelıkle caddelerde gezerken kopek sıkıyorduk. ılk etapta yaragı yıyen kopek ınlıyordu sonra 4 yarak yedıkten sonra bu ınıltıler zevke donustu. boylelıkle eskı bır anımı sızlerle paylasmıs oldum. Belkı ılerde baska bır anımı yazarım……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder