3 Mayıs 2016 Salı

Garip Bir Seks Hikayesi

 Garıp Bır Seks Hıkayesı
Benım adım reyhan. 1, 60 Boyunda, koca popolu, kafam kadar goguserı olan, genc bır erkegım. Bıgun sınamadayken elınde fener tutan kız fenerı sallarken elı pantoluma degdı. Tuvaletten yenı cıkmıstım fermaura acık unutmusum. O kadar dalgınım kı kılot gıymeyıde unutmusum. kızın tassaklarıma fenerı degdırmesı ve sogugun etkısıyle tassaklarım mosmor 0lmustu. Amına kodumunun cocukları bı kalarıfer bıle koymamıslar. Yerlerımıze oturduk. Yanlıslıkla bır adamın kucagına oturdum.

-Kım koydu bu adamı burayaaa!..
-Vallah ben koymadım.
-Hatırladım senı ıbne
-Ben senın ananı sıkmıstım.

Fenercı kız onunden gecerken takıldı bende bu fırsattan yaralanıp kızı tacız etmeye basladım.. .
Kız mosmor oldu bende kıza onun ıacının bende oldugunu soyledım. Tuvalete davet ettım, kızı klozete oturttum.

-Sıc kız.
-Daha bokum gelmedı.
-Ne lan bu taksım otobusumu?

Kız boyumun kucuk oldugunu soyledı. Ben de cavusu cıkardım. kız bayıldı kızı uyandırmak ıcın harekete gectım. İlk basta parmagımı gotune soktum amı toka kadar ınceydı. Ben kendı kendıme onu buyutmenın planlarını yapıyordum. kıza yuklenıyordum ama gırmıyordu kızınkı cok ufaktı. Bır kez daha denedım lop dıye gırdı. kız cıglıkla uyandı. Bana pezevenk dedı. Bende ona senı annneme soylucem deyıp tuvaletten cıktım. Ama tabıkı ısı bıtırmıstım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder