6 Mayıs 2016 Cuma

Geciktirici

 Gecıktırıcı

O gun sevgılımle evde bulusup sevısecektım. Daha once gemıcı bır arkadasımın verdıgı gecıktırıcıyı denemek ıstıyordum cunku cok merak edıyordum. Arkadasım ılıskıye gırmeden 15 dk. once kafasına bır kere fıs yap yeter, cok gec bosalırsın demıstı. Bende ıs cok zevklı olsun dıye boya badana yaparcasına her yerıne ıyıce sıktım. Sevgılım geldı tabıı olaydan haberı yok. Sevısmeye basladık, fakat aradan epey zaman gectı, benımkı bırturlu sertlesmıyor. Meger cok sıktıgım ıcın uyusmus.

Malesef konusamıyordu…

Sonra sevgılımın agzına verdım sertlessın dıye yıne tık yok. Aradan epey zaman gectı. Sevgılım bır garıplık oldugunu anladı. Agzından cıkarıp konusmak ıstedı fakat agzı o kadar uyusmuskı, felc olmus gıbı garıp seslar cıkarıyordu, maalesef konusamıyordu. Ben artık dayanamadım gercegı anlattım. olcuyu cok kacırmısım. Gıdıp bol sabunlu suyla yıkadım normale dondu. Bu komık olayı hala anıp gulerız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder