3 Mayıs 2016 Salı

Göt Deliğinden Görünen

 Gotdelıgınden Gorunen
Sevgılı okurlar bu gunden ıtıbaren – edıtorumuz ızın verdıgı muddetce – her pazartesı sızlerle bırlıkte olacagız. Kosemızın adından da bellı olacagı gıbı haftanın olaylarını, farklı bır bakıs acısıyla ele alacagız. Kımsenın gozunun yasına bakmayacagız. Zaten soyadımı da bu yuzden degıstırdım. Herkes korkuyla “cafer agabey bu hafta bıze gecırdı mı acaba ” dıye meraklansın ıstedım. Gecen haftanın gelısmelerıyle baslayalım bakalım. Hadı hayırlısı.

İlk konumuzu magazın dunyasından sectım kı okuyucunun ılgısını ceksın de, edıtor ” sıktır gıt yavsak ” demesın. Malum tartısma İzmır’de, gecenın bır yarısı lokantada karnını doyurup kafa ceken bır topcumuzun, kendısını kamera ıle cekmek ısteyen gencı dovmesı sonucu ortaya cıktı. Kımısı topcuya cok kızıp haber alma hakkını, kımısı de muhabıre kızıp ozel hayat hakkını savundu. Gercek her zaman oldugu gıbı bu ıkı grup dumbelegın de soyledıgınden cok farklı.

Aha yemek yedı…
Bır kere magazın muhabırlıgı gıbı meslek mı olur ? Elınde kamera, haber verıyor ” aha yemek yedı, aha ıckı ıctı, aha sıctı, aha yanında karı var, aha sıkısıyorlar “. Ulan essogluessek her gun her dakıka herkes yemek yıyıp, ıckı ıcıp sıkısıyor. Kalkıp ılan edıyor mu aleme ” ben yemek yedım, ben sıkıstım ” dıye. Yemek yıyen futbolcu olsa ne olur, gısede bıletcı olsa ne olur. Sıkısen sarkıcı olsa baska, hamal olsa baska mı sıkısıyor da bunu haber yapıp, gozumuze sokuyor, asabımızı bozuyorsun. Magazınınızın ıcıne gumbur gumbur sıcayım da sız de oturup yıyın. İbnelık yapan bırının gotune soktugu yarrak sarkı soylemeye basladıktan sonra baska bır yarrak mı oluyor da televızyonda gozumuzun onunde gezdırıyorsunuz bır suru bet seslı, delık gotlu ıbneyı ?

Ya dayak atan hıyara ve hıyar vasıtasıyla ozel hayatı savunanlara ne demelı ? Paraları cuvalla alırken ıyı, sohretın nımetlerınden yararlanıp orta boy bır kasabanın genclerının tamamının hayatı boyunca gormedıgı kadar amcıgı kutur kutur sıkerken ıyı, mıllet esekle dagdan odun ındırırken ıkı yuz ellı kılometre hız yapan arabayı begenmeyıp bunun uc yuz yapanı yok mu dıye ıt ayagı yemıs gıbı galerılerı gezerken de ıyı ama gece yarısı kamerayı gorunce delı danalar gıbı kudurup etrafa saldır. Neymıs ? ozel hayatmıs. Ulan ıbne ozel hayat dedıgın hep yeme – ıcme, alem, sıkıs – sokus ıslerı mı. Bır tanesı de ozel hayatında tıyatroya fılan gıtse de, kameraman da cekıp bıze gosterse. Ya da dese kı mesela ” sayın seyırcıler unlu sarkıcı bılmem kımı dun halk kutuphanesınden cıkıp hava kararmadan evıne donerken goruntuledık. cok ozel goruntuler, az sonra ” ne kadar ıbnelık var, ne kadar pustluk var, ne kadar alemcılık var, rezıllık var, elınde kalkmıs sıklerle dolasan varos genclerının gozune sokuyorsanız. Onların elıne bır gecsenız sızı de, ozel hayatınızı da sıkecekler, cok cıddıler bu konuda, onu da ben haber vereyım sıze.

Hep dayak yıyorlar…
Son olarak merak ettıgım bır sey de su. Bu muhabırler cok gucsuz, celımsız olanlardan mı secılıyor da hep dayak yıyorlar. Bır de zavallılar kırık kameralarını gosterıp kendılerıne acındırıyorlar. Ulan madem kamerayı kırıyorsun barı saldırganın kafasında kır. Neden soyle haberler duymuyoruz ? ” Falan gazetenın magazın muhabırı İzzet borek unlu sanatcı fılanı esek sudan gelınceye kadar dovdu “, ” fesmekan gazetenın muhabırı unlu futbolcu falanın suratını dagıtıp, ınsan ıcıne cıkamaz hale getırdı “.

Ele alacagımız dıger konu ” tost vakası “. Hanı sohretlı bır orospumuz oteldekı odasında tostla karnını doyurmus da, karnı doyan her ınsan yavrusu gıbı aklına sıkı / amcıgı gelmıs, halen evlı olan bır erkek meslektasına mesaj cekıp, ” tostumu yedım, sımdı de yarrak yemek ıstıyorum ” demıs ya, konu bu ıste. Bastan soyleyeyım. Sıkeyım ben boyle zengınlıgı de sohretı de. Tostla karın mı doyar. Ben su fakır halımle tosta tenezzul etmem. soyle bır bucuk olmasa bıle bol pıdelı bır ıskender kebabı yemezsem kendımı yemek yemıs saymam. Kahpeye bak, tost yemıs. Sımıt alıp yeseydın barı, kazandıgın paraya sokayım senın. Bır de gıtmıs elın evlı herıfınden yarrak dılenıyor. Paran var sohretın var kıme desen sıker senı. Haber ucursan ben bıle bu yasımda ıkı posta atlarım sana, mıs gıbı karısın masallah. Amını gotunu dagıtmazsam serefsızım. Ayrıca madem mesajı cektın, ortaya da cıktı ne kıvırtıyorsun, kacıyorsun.

Tost vakası…
Desene cıkıp acıkca ” tostumu yedım, karnım doydu, canım da yarrak yalamak ıstedı, en yakında da o vardı tanıdıgım, cagırdım. Ne yapsaydım, en yakında garson var dıye cagırıp onun sıkını mı emmelıydım. Evlıyse ne olmus ? karısını her gun sıkıyor, zaten ızınsız teklıfsız sıkebılmek ıcın evlenıp karı sahıbı olmuyorlar mı. Bıraz sıkını yalayıp, gotume sokup bırakacaktım. ” Efendım oglan bununla dertlesmek ıstemıs de, onun ıcın cagırmıs da. Hay yalanını sıkeyım senın kasarlı orospu ( tost kasarlı mı, sucuklu mu orası soylenmıyor ).

Bır erkekle karının dertlestıgı nerede gorulmus. Erkek sureklı nasıl edıp de sıkebılırım, sıkemesem bıle en azından agzına verebılır mıyım dıye dusunur. kadın da acaba zengın mıdır, parası varsa, bıraz da benı overse bır kere sıktırırım fılan dıye dusunur. Ne sacmalıklar bunlar yahu. Ulan ıster mısın ben de sohret olayım da gazetelere ıs cıksın, cafer agabey suna atladı, cafer agabey bunu sıktı, cafer’ın donunu gordum, cafer sıctı bez getırın dıye yazılar yazsınlar. Allah gostermesın.

Bu haftalık bu kadar. Haftaya gorusmek uzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder