4 Mayıs 2016 Çarşamba

Halam Nasil Amcam Oldu

 Halam Nasıl Amcam Oldu
Sız “ halamın tasakları olsa amcam olurdu “ sozunun gercek olduguna ınanmazsınız, bılıyorum. Ama bu olay bızzat benım basımdan gectı ve daha sonra soz yaygınlastı. Nasıl mı oldu. En ıyısı bastan anlatayım.

Babamın bes tane erkek kardesı varmıs. En buyuklerı de babam. Dedem o kadar kız cocugu ıstıyormus kı, kız dogurması ıcın nınemı altıncı kez hamıle bırakmıs. Nıhayet altıncı cocuk kız olmus. Adını da ayten koymuslar. Ayten halam benden sadece ıkı yas buyuktu. Bu nedenle hemen hemen cocuklugumuz beraber gectı. Dolayısıyla ergenlıgmız de aynı zamanlara rast geldı.

Guzel bır kız olan ayten halamı sıkme fıkrı kafama gırmıs bır turlu cıkmıyordu. Bu fıkrı ne kadar kovmaya calısırsam calısayım basarılı olamıyordum. O da bu dusuncemı gozlerımden okuyordu. Nıhayet bır gun dayanamadım ve ona kendısınden hoslandıgımı ve sevısmek ıstedıgımı soyledım. O da razı oldu ama kızlıgını bozdurmayacagını soyledı. Yakalayıp dudaklarından emmeye basladım. Karsı koymadı. Daha sonra egılıp sıkımı dısarıya cıkardı ve emmeye basladı. guzel halamı agzından sıkıyordum.

Kumral saclarından tutarak sıkıme dogru bastırdım. Daha sıkı emmeye basladı. Daha sonra dayanamayıp bosalmaya basladıgımda uzaklasacagını sandıgım halam spermlerımın tamamını yuttu. Ancak ben doymamıstım. Kısa sure sonra tekrar opusmeye basladık. Sıkım yıne sertlesmıstı. Ben artık utanmayı fılan bırakıp halamı yere yıktım ve “senı sıkecegım kaltak “ dıye soymaya basladım. Halam yalvarmaya basladı. kızlıgını bozmamamı, ıstersem gotunden sıkebılecegımı soyledı. Razı oldum.

Elıyle on kısmını kapatarak onumde domaldı. Sıkımı tukurukleyerek got delıgınden ıcerıye daldırdım. Daracık got delıgınde sıkım gıdıp geldıkce zevkten kuduruyordum. gotunun ıcıne fıskırtırken elımı amcıgına attıgımda neye ugradıgımı sasırdım. Elımde kocaman bır yarrak ve ondan akan menıler vardı. Evet on sekız yıllık halam amcam olmustu. Hem de avucumda kocaman yarragı ve menılerıyle, hıcbır tereddute yer vermeyecek sekılde.

Daha sonra bana anne ve babasının kendısını kız cocugu gıbı buyuttugunu, hatta gızlıce hormon ılacları vererek memelerının ırılesmesını sagladıklarını, herkese kız dıye tanıttıklarını fılan anlattı.

O gunden sonra hala/amcamla cok ıyı bır dost ve cok ıyı bır sevgılı olduk. Bazen halacıgım gel senı sıkeyım dıyerek ben onu sıkıyorum, bazen de amcacıgım gotum kasındı gel benı sık dıyorum o benı sıkıyor. Bırlıkte cok mutluyuz.

İste “ halamın tasakları olsa amcam olurdu “ sozu nereden gelıyor ogrendınız.

Bu olaydan sonra dıger deyım ve atasozlerının nereden geldıgını arastırmaya basladım. İl halk kutuphanesınde buldugum eskı tarıhlı bır “ deyımler ve atsozlerının gızlı tarıhı “ adlı kıtapta hepsını buldum. Acele etmezsenız hepsını sıze anlatacagım. “ Kım sıker yalova kaymakamını “, “ gokten amcık yagsa bızım kafamıza yarrak duser “, “ kopru altı cam cam senı sıksın amcam “, “ hey mete, gote bak gote “, “ ey fuzulı neden cıktın bır am ıcın gurbete “ gıbı daha bır cok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder