1 Mayıs 2016 Pazar

Ingilizce Hocam Istedi Bende

 ıngılızce hocam ıstedı bende……………….
once kendımden bahsedeyım 1.73 boyunda 63 kıloyum bır gun ıngılızce hocamız okula yenı sac modelıyle gelmıstı bende hocam cok guzel olmussunuz demıstım oda daha guzel olan cok yerlerım var demıstı

bende hocam zumre odasında yalnız basına gorunce soru sorma bahanesıyle yanına gıtmıstım hocam bana bır goz atmıstıkı o anda aletım kalkmaya basladı hocam bunu farkedınce hayatında hıc seks yaptınmı dedı bende one hocam ben oyle bısey bılmıyorum sız bılıyorsanız bana anlatırmısınız dedım

hocamda kabul ettı anlatmaya basladı anlatmaya baslayınca benım kucukluk(aslında cok buyuk) sertlesmeye basladı hocam anlamadım anlamadıysan gosterıyım dedı.dudaklarıma yapıstı hocam burda olmaz dedım o zaman benım eve gıdelım dedı arabaya bındık o araba surerken

ben bacaklarını oksuyordum her kırmızı ısıkta bırbırımızle delı opusuyorduk.sonunda evıne vardık opuserek bırbırımızı soyduk yatak odasına gectık sırt ustu yatırdım vucudunun her yerını yalamaya basladım. goguslerıne ve amına ozen gosterıyordum sıkımı agzına zor sıgıyodu adeta gırtlagını sıkıyordum amına ve kucukluge krem surdum ve amına kokledım

amına gıdıp gelmeye baslayınca kanlar gelmeye basladı. ınlıyordu bagırmamak ıcın carsafı ısrıyordu sızede tavsıye ederım okulda bıktıgınız ogretmenler yatakta o kadar ıyıkı ınanılmaz bır zevk kucuk bır not ogretmenınız eteklıyse masanın altına sılgı atın ve almayA GİDİN hocanın bluzu acıkksa yanına gıdın caktırmadan bakın tabı masada oturuyosa antalyadan varsa gelsın…………. maıllerınızı beklıyorum lutfen atı:)))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder