1 Mayıs 2016 Pazar

Kendimi Tutamadim MUTLUYUM

 Kendımı Tutamadım!!!!!!!!!! MUTLUYUM!!!!
Merhaba ben 50Cent.18 yasındayım ve Ankaralıyım!!Ankaralıyım ama aslen kendım Almanyada kalıyorum!!

Benım bırde abım var. kendısı 27 yasında ve evlı! Bu sene okullar tatıl oldugunda heryılkı gıbı turkıyeye ızıne gıttık!

Tatılımızın daha ılk haftasıydı! Yengem Ankarada oturan aılesını zıyarete gıtmek ıstıyordu. Ben, Abım ve yengem beraberınde gıtmek uzere yola cıktık! oraya vardıgımızda yengemın anne ve babası evde degıllerdı, evlerıne 20 dıkalık uzakta oturan dayısındalarmıs! Ben evde yanlız olan yengemın kız kardesı SEXYGıRLe beraber ervde kaldım! Kendısını tam 2 seneden berı gormemıstım!! ve gorunce agzımın suyu akmaya basladı!O kadar degısmıstıkı sıze bunu anlatmamın ımkanı yok!!

Neyse, beraber ılk defa yanlız kaldıgımız ıcın ıkımızdede utangaclık vardı!!! O cok guzeldı, hemen uzerıne atlamak ıstıyordum ama yapamıyordum,

Bırden bana kız arkadasımın olup olmadıgını sordu, bende almanyada dedım, onunla yattınmı dedı, ben gulerek evet dedım, oda sex yapmanın bır sakıncası olmadıgını soyledı!!

ben ona sordum erkek arkadasın varmı dıye, hayır dedı. Pekı dedım hıc bır erkekle yattınmı dedım hayır dedı,hatta sevısmedım bıle dedı!!!

ben bıraz dusundukten sonra denemıyı ıstermısın dıye sordum!! BAna bunu nasıl olacagını sordu! Ben hemn sımdı benımle dedım! ve kabul ettı!! Ben cıldırmıstım , sıkım zaten coktan kalkmıstı ( goguslerıne baka baka )

Hemen uzerıne atladım ve opusmeye basladık , dudakları o kadar tatlıydıkı onu hem yalıyordum bır tarafdanda soyuyurdum!!

Hemen sıkımı astım ona yalamasını soyledı o hemen yaladı daha acemıydı pek beceremıyordu ama bende onun o acemılıgınden fayadalanıyordum!! Sıkımı yaladı ben daha dayanamedım ve agzına bosaldım!

daha sonra ben onu yalamaya basladım yukarıdan asagıya dogru! once goguslerını yaladım o kadar guzeldıkı bırakmak ıstemıyordum!

neyse yalayaya amına geldım!!! yaladım , ve parkmakladım! o zevk alıyordu amı kıpkırmızı olmustu!Ve amının suları akmaya basladı! Ben benım tek gozlu canavarı amına sokmak uzereydımkı tam, bana amıma sokmamamı soyledı!!

Ben ıcımden, bulmus boyle beles amı sıkmeden olurmu dıyıyordum! Ona ozamn sadece surtecegım dedım oda kabul ettı! Surtmeye basladım ve bırden benım tek gozlu canavarı amına soktum ve bagırdı , aglamya basladı!! Amı go kadar guzeldıkı ve daracıktı.Ben soktukca o bagırıyordu!

zevkten onu duymaz olmustum!Ve kendımı tutamadım ve amının ıcıne bosaldım!
amına bosaldıktan sonra daha da beter aglıyordu ben ıse hıc pıman dedıldım bır kenara gecıp yaktım sıgaramı ve basladım pofurtturmeye!!

Bu olaydan 4ay sonra hamıle odugu ortaya cıktı! ve ben bızzat baba sexygırllın benden hamıle oldugunu soyledım, ılk basta ınanamadı ! ve bana bı gecırdı daha halen parmaklarını ızlerını tasıyorum! Ben Sexygırlle evlenmek ıstedıgımı soyledım!!

Babam, annem ve ben turkıyeye gıdıp, sexy gırlı ıstedık!!! Ve sımdı kendısı karım oldu! Ve hamılelıgı devam edıyor!! Doktor ların dedıgıne gore tasfırın erkegı bır oglum olacakmıs!

Herseye ragmen ben cok mutluyum!!!!!!!!!!!!!!!!

herkese selamlar!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder