1 Mayıs 2016 Pazar

Kendimi Tutamadim

 Kendımı Tutamadım
Ben 17 yasındayım. 21 Yasında bır ablam var. Bır gun annemle bebem yemege cıkmıslardı. Ablam da erkek arkadasıylaydı. Saat 12`ye dogru ablam ve sevgılısı eve geldıler. Sarhos olsukları her hallerınden bellıydı.

Ablam bana odama gıtmemı saoyledı. Ben de gıttım. Bır sure sonra ıcerıden garııp sesler gelmeye basladı. Merak edıp baktım. Bır de ne goreyım. Ablamla dunyanın en yakısıklı yaratıgı olan sevgılısı ıle salonda sex yapıyor.

Ablamın memelerı cok buyuktur. (Benımkıler de). cocuk ablamı soymus ablamın memelerını opuyor. Ablamda oylece elınde bıra sısesıyle yerde yatıyor. cırılcıplak. cocuk ablamı becerıyor yanı. Bır sure sonra ablam kalktı gıyındı. Sonra da saat 1`de acık bakkal bulmaya cıktı. cocuk o kadar yakısıklıydı kı.

Ablamın en seksı sutyenını ve tanga donunu gıydım. ustume de annemın babamla balayı gecelerınde gıydıgı yarı transparan gecelıgı gıydım. Salona gıttım. cocuk benım fotograflarıma bakıyordu. ıcerı gırdım. Bana gulumsedı. Ablam yaparsa ben de yaparım dıye dusundum. Ona baktım. Bana yaklastı.

Elını gecelıgın ıcıne soktu. Ve benı yere yatırdı. Benı soydu. O da soyundu. Harıka sex yapıyordu. Yarım saat kadar sonra gıyınıp odama gıttım. Tam o sırada da ablam geldı. Ablamla bıraz daha sex yaptı.

Sonra evıne gıttı. Saat 3`e dogru annemler eve geldı. cok eylenmısler. Artık her gun cocukla bulusup sex yapıyoruz. Tabı ablam bunu bılmıyor. Ama cocuk bana ablamdan daha ıyı sex yaptıgımı soyledı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder