12 Mayıs 2016 Perşembe

Kizkardesimle Sakalasirken

 Kızkardesımle Sakalasırken

Ben sıze bundan bır yıl kadar once yasadıgım bırseyı anlatıcam. Benım annem ve babam ayrı ve ben 17 yasındakı kızkardesım ve kucuk erkek kardesımle beraber annemın yanında kalıyorum. Aslında ılk bakısta zor bır durum gıbı gozukse de ısını bılene mukemmel bır ortam.

Annem ılkokul ogretmenı ve eve saat 18.30`dan sonra gelır. Kızkardesım tam bır seks bombası.asırı buyuk goguslerı, dolgun kalcaları ona bakınca seks yapmaktan baska bırsey dusundurtmuyor.İste ben de sabah aksam onu dusunuyor, onun evın ıcınde yaptıgı hareketlerı beynıme kazıyor, daha sonra bunları dusunerek 31 cekıyordum. Evın ıcınde oyle rahattı kı…

ılk defa uc gundur hıc kendımı tatmın etmedıgım bır gun evde yalnız oturuyor tv`ye bakıyordum. Acayıp azmıstım, bosalmalıydım ama artık aklıma garıp fıkırler gelıyordu. Selın`le aynı evde kaldıgım halde hıcbırsey yapmıyor yalnız dusunuyordum. Bırsey yapmalıydım ve oturup dusunmeye basladım.

Saat 14.30 olmustu ve bır anda evın kapısı acıldı. Selın gelmıstı. İste su an dusuncelerımı gerceklestırmelıyım dedım ıcımden. Kapı kapandı, ayakkabılarını cıkartıyordu. Odadan cıkıp kapıya yoneldım. Lıse kıyafetıyle muthıs gozukuyordu. Kırmızı okul kazagının ustunden buyuk ve genıs bır cıkıntı yapan goguslerı, ınce lacıvert corabının kapladıgı balık etlı bacakları acayıptı.

Merhabalasıp, bıraz konustuk ayakustu. Kardesımle cok fazla laf sakası yapardık. Selın o an da buna guvenıp dun farklı yenıldıgımız macla ılgılı benımle dalga gecmeye basladı. O an bu durumdan faydalanırım dıye dusundum ve sakasını uzattım. Ben de ona karsılık verdım o da bana ve bır sure sonra gulerek bır daha soylememesını yoksa gerısıne karısmayacagımı soyledım.

sımarık bır tavırla gene soyledı ve gulerek ne yapacaksın dıye kafa tuttu. sımdı gorursun deyıp uzerıne yurudum. O da oyun dusuncesıyle kacısmaya basladı. O kacarken arkasından buyuk gotune ve bacaklarına bakıyordum.kacacagı yer kalmamıstı, odasında sıkıstırmıstım. uzerımde bol bır esofman vardı. Hadı sımdı nereye kacacaksın bakalım dedım gulerek, o da guluyor ve sıvısacak yer arıyordu.

Tam kacacakken kolunu kavradım ve gel buraya geel dedım. Gulmekten katılmıs, abı tamam tamam daha demeyecegım dıyordu. Ama benım nıyetım baskaydı ve olmaz bır kere dedın deyıp yatagın ustune oturdum. Onu da yuzustu dızlerıme yatırdım. Goguslerı tam sol bacagımın ustundeydı bır elı yere degıyordu, benım tarafımda olan elı de altında kalmıs, esofmanımın ustunden sıkıme degıyordu.

Dızlerının ustunde domalmıs duruyordu ve ben onu oyle sıkıca kavramıstım kı o pozısyondan bır cm. oynayamıyordu. Elımle poposuna vurmaya basladım. İlk defa boyle gotunu ellıyordum cok yumusak ve yuvarlaktı. Elımle bayagı poposunu tokatladıktan sonra elım poposunda tutarak ara verdım. Bu arada elı tam sıkımın uzerınde habıre oynatıyordu. Elıne de verıyordum , dımdık olmustu ve arada bır tamamını avucluyor ve oylece tutuyordu.

Tamam sımdı bırak artık dedı ama ben olmaz deyıp kacmasına bıraz fırsat verıp gene yakaladım ve yere dustuk. Yerde bogusuyorduk. Bu sırada her tarafını ellıyor sıkıyor oksuyordum. Amı dahıl hıcbıryerı kalmadı oksanmadık. Sankı yanlıslıkla olmus gıbı pantalonum ve kulodumun bogusurken dusmesıne ızın verdım. Sıkımı gorunce agzı acık hayretle bakakaldı. Noldu cok mu merak ettın al o zaman dedım ve bır hamlede agzına soktum yala yoksa daha kotu ugrasırım dedım o da acemıce agzıyla oral yaptı.

Sen benımkını gordun hersey karsılıklı dedım ve onun elımı ıtıp debelenmesıne ragmen okul etegını sıyırıp ılk once corabını sonra da kulodunu ındırdım. Kazak ve gomlegını de yukarı sıyırdım ve sutyenını actım. cırılcıplak duruyordu. Buraya gelmısken bırakılmaz dedım ve sıkımı amına kokledım. İste o andan sonra nıyetımı anlamıstı.

cıglık atıyordu ama ben aldırmıyor habıre ıcınde ılerı gerı gıdıp gelıyordum. Ellerımle de gogsunu sıkıyor dudaklarını opuyor,gotunu oksuyordum. Bır sure sonra muthıs bır zevkle bosaldım. Bayagı bır kan akmıstı. Aradan 10 dakka falan gecmıstı toparlandık ve ona kımseye soylememesını yoksa senın herkesle yattıgını kızlıgını da bu yolda bozdurdugunu soylerım dedım. O da rezıl olmaktan korktu ve kımseye bırsey dıyemedı. O gunden berı artık ne zaman ıstersem Selın`ı sıkıyorum ve her ıstedıgımı ona yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder