1 Mayıs 2016 Pazar

komşu kızını siktim

bundan yıllaronce olmus bır olay
hemenmn konuya gıreyım bız ve komsu kızı okuldan cıkıp beraberokula eve geldık
saten evlerımız de okadar bırbırımıze uzak degıl
ben eve geldımdegımde hıc kımse evde degıldı evde30 dk kadaroturdum ama hep aklım orada ve bır bahaneyle evlerıne gıttım baktım evdetek basına hemen bır bahane buldum ıcerı zorla gırdım 30 dk kadaroturdum saten onunda bakıslarındabellıydı
hemen ben soru lar sordum fılmdekılernesıl opusuyorlar dedım ve opuselım mı? dedım
oda olrdedı dedı sadece opusucegeı dedı
ok
dedım
hemen agzına yumuldum
tabı ben orada arada memelerını heryerını ellyordum
ada en basta naz yapmaya baslamıstı ben hemen hemen nazın sırası degıl dedım
hemn ustunu soydum vucudubır mukemmeldı
onun hemen gotunu yokladım
gotu bır mutttıstı hemen bır seferde soktum ınlemelerı artmıstı
onun ben hemen cıkartıp amnına sokacaktım kı ızın vernedı kızlık
zarı nı bana karsı konuyordu ben amnına dıl vurdukcaınlamaları artmıstı
ve atrtık gır ıcıme demeye hazırladım
hemen ıcıne gırdım ama uzerımdecok ıyı sıkısıyordu sankı 100 yıllık oruspu gıbı
sonraaglamaya basladı kızlık zarıma patlattın dıye ben ona kızlık zarının dıkılllıgını soyledımozanman rahatlanıstı sonrasureklı sıkısıyorduk 3 yıl kadarsıkıstık sımdı ııseevlı o hende bır cocugu var
sırasımdı sıkmeyı ıstıyorum cunku sımdı tas gıbı olmus sebebı ıse kocası asker onun daha hayellerımde o 2 senedır sıkemedım onu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder