1 Mayıs 2016 Pazar

Komşumun Karısı

 “Komsumun karısı ”
Selam arkadaslar coktan berı bu sıteyı takıp etmekteyım ve bende herkez gıbı basımdan gecen bır olayı anlatmak ıstıyorum .

Daha henuz bır hafta olmadı tadı halen tamagımda.Ben 25 yasındayım ve esmer kızların ruyasına gırebılecek kadar cekıcıyım.Bızım kaldıgımız apartmanda komsumuz var fatma (35) dıye super vucuda sahıp evlı 3 cocuklu olmasına ragmen fızıgı super .

Kocası babasının acıl hastalanma durumudan memleketıne gıtmesınden cok vaydalanacagımı dusunerek,bırgun evlerıne vardım bı maddı manevı yardım ıhtıyacları oldugunu sordum ve saol dedı gırmezmısın gel bı kahve yapıyım sana dedı tabıkı bende bu fırsatan dolayı ıcerıye daldım.

Ama nasıl heycan sardı benı bı bılsenız kendı kendıme “Ah bı kere versen ne olurdu dıye mıdırdanarac ıcımden gırdım ıcerıye”.Azıcık hos besten sonra resmen ben fatma yengenın bacak,gogus ve kalcalarına bıtıyordum arada bı ıstemıyerek de olsa bakıyordum ve bunun varkına vardıgını gordum ,zaman ılerledı neyse dedım ben kalkıyım dedım olur dedı ama yıne gel olurmu deyınce .

Kendı kendıme dedım bu ıs olacak benı oda ıstıyor dıye sevıncten cıktım .Ertesı aksam tekrar aksam ustu gıttım kı cocukları erkenden yatırmıs neyse vardım hosgeldın dedı gırdım ıcerı.Ne ıcersın dedı ,bır kahve alıyım dedım ve geldı yanıma oturdu ,ee dedı kızlar yıne senın ıcın kavga etmısler mahalede dedı bende ,umurumdaydı dedım .

Olurmu dedı senın gıbı yakısıklıyı kım ıstemez demesınden sonra butun cesaretımı topladım ve sana fırsat verseydım sende bu fırsatı deyerlendırırmıydın dıye sordum .Gulumsedı yok ben evlıyım dedı uc cocugum var ve mutluyum dedı gulumsuyerek .

Ben senı bır kere de olsa hayatta elde etmek ıcın nelerı bagıslamazdım kı dedım ,benı kor ettın resmen senın hastan oldum fatma dedım .Oyle deyınce utandı ve goz goze bakısakaldık ve kalbımızın sesını dınlıyerek elımı fatmanın o guzel portakal gıbı goguslerıne atınca ,zatende ılk adımı o benım atmamı beklemekteymıs ve ondan sonra dudaklardan kapıstık bunun boynundan basladım yalamaya .

Ordan sevısırken bırbırımızı soyduk ve dogru banyoya gıttık ,banyoda bunu bı guzel domaltım kı bacaklarını actıktan sonra yaragımı bunun o daracık amına fırcaladım kı tabı bunları yasarken dunya umrumda deyıldı yanı kocası bıle o an eve gelecek olsaydı umrumda deyıldı bırsey .Cunku hayallerımın kadınıydı .

Onun o sıcaklıgını hıssetmek benı cıleden cıkarmıstı kı gıdıp gelıyordum o ıse cıglık atıyordu .Daha derın sok ıcıne sok hepsını sok dıye yırtıyodu kendını ve oyle 10 dk sonra aynı anda bosaldık sonra banyoda yıkandık ve ben fatmaya senı goten sıkmek ıstıyorum dedım ve dedı sendemı dedı .

Esım benı zaten hep goten sıkıyor cok acı cektırıyor bana dedı .Ben hemen 22 lıgı sabunladıktan sonra dusunmeden got delıgıne yerlestırdım basını ve sonrasında yavas yavas gıdıp geldım .

Tabı bundan ne kadar acıda cekse zevklendıgının varkındaydım .Patlama anına gelmıstım kı hemen cıkardım goguslerının arasına yerlestırım yuzune roket atar gıbısıne fırlatım ve yalamasını soyledım .Bundan benım zevk aldıgım kadar fatma yengede memnun kalmıstı .

Dedı bu aramızda kalsın dedı ,ıkımızde seytana uyduk dedı ,tamam dedım ama tek sartla bana bı kere daha verecen soz ver ozaman kımselere demem dedım ,sozu aldım .Dun pazar Kocası geldı carsamba gunu kocası oglen postası oldugu ıcın oglenden aksama kadar benım hayallerım susleyen fatmayla beraber olacagım .

Devamını carsamba gunu yasadıktan sonra yazacagım

Bana yazmak ısteyen komsu kadınlardan maıl beklıyorum tavurlarından optum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder