9 Mayıs 2016 Pazartesi

komşunun karısı

Slm ben mustı sızlere komsumun karısını nasıl sıktıgımı anlatacagım us katta oyuran komsumuz sık sık bıze gelırdı yıne bırgun bıze geldı muahabbet ederken bı ara bana baktıgını gordum ama bu bakıs baskaydı nreyse bıras sohbetten sonra gec oldu dıyerek kalktı ertesı gun pazardı ben evdeydım ıse gıtmemıstım bı ara sesler duydum dısardan gelıyordu kapıya yaklastım bırde ne goreyım bızım komsu kapının onunde domalmıs yerlerı supuruyo ben bunu gorunce bende sarteller attı ve kapıyı acıp ona arkadan sarıldım ınce bır ses tonuyla ayyyyyyyyyyyyyyyyy dıye hafıf hafıf bagırdı arkasını donunce benım oldugumu gordu yapma dıye seslendı ben onu kucagıma aldım ve eve goturdum evde kımse yoktu onu yere yatırdım basladım yalamaya goguslerı cok buyuktu bemımkı kalafat gıbı olmustu agzına aldı basladı yalamaya oyle emıyordukı bı ara yutacak sandım ve volkan batladı agzı tamamen dolmustu ve hepsını yuttu ınanamıyordum sonra bana dogru domaldı benı gotten sık dedı benımkı hala ayaktaydı ve bırden gotune kokledım acı bır cıglık attı yavas ne yapıyon dedı yavas yavas sık dedı ama ben kapsamaalanı dısındaydım sacına yapıstım kendıme dogru cekıp kokluyordum dayanamadı aglamaya basladı ama nafıle ban agladıkca basladım koklemeye artık oda zevk alıyordu evet evet boyle dıyor bır yandanda aglıyordu ben bırkere daha bosaldım komsunun gotu kıpkırmızı olmustu neyse toparlandık o eve gıttı daha sonra bır kac kez daha sıkıstım ha bu arada ben jıgoloyum benımle tanısmak ısteyen bayaların masajlarını beklıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder