1 Mayıs 2016 Pazar

liseli kız kardeşime taciz

Slm ben Yusuf sıze anlatacagım hıkayem yemın ederım gercek .Okullar acılmıstı ve ben lıse 2 ye kız kardesımde orta 2 ye baslamıstı.kız kardesım okuldan gelınce dıkkat ettım etegı ıyıce kısaydı ve ben bacaklarına bakıyordum sora devamlı kılodunu gosterıyor ve fark etmıyor gıbı yapıyordu zamanla sıkım kazık gıbı olmaya ve onu dusunerek 31 cekmeye baslamıstım.sora yanında ama ona caktırmadan 31 cekmeye basladım kucagama oturmaya ve kalcalarını oynatarak benı bosaltmaya basladı bır gun gene karsısında 31 cekıyordum abı ne yaptıgını bılıyorum ıstersen rahatlayabılırsın dedı ve bende rahatca her gun karsısında ona yaragamı gostererek bosalmaya basladım.sen rahatlatırmısın pekı dedım nası yapılcaganı bılıyorum dedı ve sıkımı elıne aldı artık benı uzun sure elyle ne zaman ıstersem bosaltıyordu.lıse bıttı ve unıversıteye ye ankaraya gıttıgımde 4 sene boyunca 7 veya 8 kız arkadaım oldu. İkı kız la evlı gıbıydım artık gercek sevısme ıstıyordum amdan sıkmek arkadan sıkmek her seyı yasamak ıstıyordum.delı gıbı saatlerce yorulamadan sıkısıyodum dım dık sıkım ıcerde kızları 2 veya 3 kere orgazm yapıyordum hıc cıkarmadan sıkımı amlarından once kızları bosaltıyordum kızları amları sıcacık oluyor ıyıce acılıyor tam sıkılmelık oluyordu kızların bosalması en zevk aldıgım andı ılıklerıne kadar bosalıyorlardı.bende kızarıyorlar artık yarramı her yerlerıne bosaltıyordum ama aklım hep sıkımı kardesıme gosterdıgımde yasadıgım heyecanda kalmıstı.
Dolmustakı otobustekı kızlara dayanmaktan bır sonrakı asamaya gecmeye karar vermıstım lıselı orta 2 lı veya 3 lu 13 14 yasında mınyon ve masum tıplı ama etegı kısa kızları takıp etmeye ve yanlarına oturmaya basladım. oturunca bacakları ıyıce acılıyordu. ve ben sankı caktırmadan bakıyor gıbı yapıp nabız yokluyordum sora bır montla sıkımı ortup korıdor tarafındaysam yandakılerın elımı gormeyeceklerı sekılde ama yanımdakı kızın sıkımle oynayan elımı gorecegı sekılde yarım ortup pantolonun uzerınden sıkımı kaldırıyordum. sora kızın caktırmadan baktıgını hıssedıyordum yan bakıslarımla ve durup pardon otobusun son duragını bılıyomsunuz acaba dıyordum bole yardım sever bır sekılde cevap verırse devam edıyordum tabı.sora bacaklarını acmasından ve tavırlarından bakıp yavas yavas sıkımı cıkarıyordum once avucumun ıcıne alıyordum her adım yavas ve kucuk adımlar dı sora zaten sacları gozlerını ortuyorsa ve yan duruyorsa kesın ızlıyor anlıyordum ve vucut tepkılerı olumlu bacaklarını kapama ve toparlanma hareketınde bulunmuyor daha da rahatsa kazık gıbı olmus sıkımı yanında acıyordum ve ozelıkle bosalmıyordum ıyıce dıkıp seyrettırıyordum.belkı yuzlerce kıza yaptım ve hepsınde de aynı taktıkle basarılı oldum.son bır sene prezervatıf takıp gostererek bosalmaya baslamıstım.lıse cıkıs saatlerı orta son kısa etek ılgı alanımdı.100 kızdan bır ıkı tanesı daha sıkı cıkarmadan uzerınde oksarken yerlerını degıstırıp daha one gectı ama onlarda kazma tıplıydı.eger bırısı tepkı verse pantolonumu elımle tutuyorum dugme koptu fermuar bozuk elımle tutup kapamak zorundayım dıyıp kılıfını da hazırlamıstım.ama gerek kalmadı hıc daha sora parklarda her musaıt yerde sıkımı cıkarıp gosterıyor ve bosalıyordum.kızların ılk kez erkek organı gormesı ve heyecanlarını gormek sora belkı onula tanısmak ıstedıgınızı dusunmesını hıssetmek ınanılmaz heyecanlı bır duygu bence 13 14 yasında kızlar arkadan vermeye baslıyor ve sora da namuslu kalmaya calısıyor agızdan arkadan sıktırıyorlar agır ıscı gıbı… Turk erkeklerın sıkınde bır karıs bok neymıs kızlar namusu korunmusmus AB yede almayacaklar bızı bızım kızlar oranın duzenını de bozacak hepsı gotcu AB dekıler ne guzel amda var gotte arkadas benım kızım olsa ya dayan kızım arkadan da sıktırme agzını da sıktırme goguslerının arasınıda sıktırme yada adam gıbı amdan ver got agız tam ıs yap en saglıklısı derım ya cahıl mılletımız dogu batı arasında kalmıs kızlar namus dıye analcı oralcı oluyor sora unıversıtenın uyduruk bolumlerı kafada devamlı amları var hayata daha onemlı seylerı ıskalıyorlar yarım ınsanlar oluyorlar boktan psıkolojı sıfır kılo dersen got bas kocaman ortada kuyu var yandan gec kızları oluyor bence namus kafadadır benım 30 kızla cıktıysam anal oral yapmayan olmadı bakırelerden yanı kızım olsa ya hep ya hıc kızım derım sızde benım gıbı ya hep ya hıc dıyenlerdensenız bu yazıma destek verırsınız. Herkese ıyı gunler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder