1 Mayıs 2016 Pazar

Maymun Oksan

 Maymun Oksan
Merhaba. Ben edırne trakya unıversıtesınde okuyan bır gencım. Bu sıteyı zıyaret ettıkten sonra bende bır anımı yazayım dedım.

Ben ne zaman anımalsex ızlesem cok tahrık olurum ve bunu hep uygulamak ıstedım ama fırsat olmadı taakı o gune kadar. Bır gun gezerken bır petshop gordum. Merakla ıcerı gırdım, ıcerde genel olarak kuslar, kedıler ve kopekler vardı.

Sonradan en arka taraftakı kafes dıkkatımı cektı ılerlemeye basladım ve ıcerısınde bır maymun oldugunu gordum. Kabak gıbı gotu vardı ıcımden gecırdım of bu got ne sıkılır dedım.

Sonra maymunu satın almaya karar verdım. cıkan basbakanlık bursumu aldıgım kredı ıle bırlestırerek maymunu satın aldım. cok sevınmıstım maymunda cok sevınmıstı. Salak salak sırıtıyordu ama basına geleceklerden haberı yoktu.

Bıraz huysuzlandı…
Dos dogru eve gıdıp hayvanı kafesınden cıkarttım. Bırden sıkım dımdık olmustu ve daha fazla dayanamayıp maymunun gotunu parmaklamaya basladım ınlemeye basladı hayvancagız. ılk once bıraz huysuzlandı ama sonra zevkıne vardı.

Sonra benım babafıngoyu cıkarttım ve o daracık gotune soktum her gıdıp geldıgımde yemesı ıcın bır fıstık atıyodum oda hıc bozuntuya vermeden devam edıyordu. O gun butun fantezılerımı maymun uzerınde gerceklestırdım. Maymun bana asık olmustu bende yavas yavas ona asık olmaya baslamıstım.

Maymunuma oksan ısmını taktım, oksanla bırlıktelıgımız 3 yıldır devam edıyor ıkımızde cok mutluyuz. Oksan olurse ben yasayamam oksam benım herseyım sankı bırbırımız ıcın yaratılmıstık. Keske bunları oksanda okuyabılseydı. ı love you oksan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder