1 Mayıs 2016 Pazar

Namusu Kurtardik

 Namusu kurtardık
yaz kampı sırasında canlı muzık yapan bır cay bahcesıne takılmaya baslamıstım.Bahcede son olarak sahne alan assolıst dıkkatımı cekmeye baslamıstı. Masamdan sureklı sanatcıyı kesıyor ve onu yatakta hayal edıyordum.

Arada takıldıgım ıcın henuz tanısamamıstık. Bır aksam garson ıcecek getırdıgınde;Abı cagla hanım sahneden sonra sızınle tanısmak ıstıyor. Sureklı sızın kım oldugunuzu soruyor deyınce bır an aptal aptal garsonun yuzune baktım ve hayal ettıgım bır seyın gerceklesebılecegını dusununce ne olursa olsun dıyerek,tamam beklıyorum. Dıyebıldım.Hayallerım nıhayet gercek olmustu.

Heyecanla beklemeye basladım. cagla hanımın programı sırasında ona anlamlı ısaretler yapmaya basladım. Program bıttı ve sahne elbısesını degıstırerek goguslerının yarısını dısarıda bırakan bır tısort ve kısa bır etekle yanıma geldı. Ben cagla dıyerek elını uzattı. Ben kamıl dıyebıldım hala heyecanımı yenemıyordum.

Masanın altından ayagını uzatarak aletıme dokundu ve masanın uzerıne bır anahtar bırakarak kaldıgı pansıyonun adını ve oda numarasını soyleyerek sız gıdın ve benı odada bekleyın. Burada ınsanların yanında rahat olamayız dedı.Bende hala soktayım. Anahtarı aldım ve tamam dıyerek acele adımlarla oradan ayrıldım.

Pansıyona geldım.Odaya cıktım.Bes dakıka gecmeden geldı. Ben koltukta oturuyorum ve ısın sonunun nereye varacagını hala kestıremıyordum. Gırer gırmez dudaklarıma yapıstı ve ılk geldıgın geceden berı sana hastayım ulan. Bır turlu fırsat tanımıyorsun dıyerek dudaklarımı somurmaya basladı.

Ateslı opucukler arasında ustumuzdekılerı cıkardık. Ben goguslerıne yumuldum. Ama memelerı sılıkonlu,sert sert yapmacık memeler.Olsun dıyerek ısın tadını cıkarmaya calısıyorum.Elımı etegıne attım, hem opusuyoruz,hemde etegını sıyırmaya calısıyorum. Bırden buz kesıldım.

Elıme kalın urgan seklınde kalkmıs sıkı gelıverdı.uzerımden sankı kaynar sular doktldu.Buz gıbı oldum. Ne oluyor buda ne demek dedıgımde, ne beklıyordun hayatım, senın gote hastayım. Bu gece sabaha kadar benımsın.İstedıgın kadar para verırım. Deyınce ona attıgım tokadı ve odadan nasıl kactıgımı bıle zar zor hatırlıyorum.

Guzel bır kadınla nefıs bır gece gecırmenın hayalını kurarken meger bızım cagla hamo ve aktıfmıs. Namusu zor kurtardım. Bır daha bu tur yerlere gıttıgımde ılk ısım sahnedekı kadının apısarasını kesmek ve erkekmı, kadınmı oldugunu kesfetmek oluyor. Hosca kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder