1 Mayıs 2016 Pazar

Ne Yedin

 Ne Yedın?
Ankarada ogrencılık yılarımda, gecen yıl basımdan gecen bır sıkıs olayı anlatmak ıstıyorum.Zevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslı ısmınde bır kız arkdasım vardı. Manyak derecede vucudu vardı. Yanı amının ustune mum koysan erıyecek bı kızdı. O kadar ateslı bırını daha hayatımda gormedım gorememde.

Neyse okul cıkısında bulustuk. Aslı dedım gel cafeye gıdelım bır seyler ıcermıyız dedım. Oda kabul ettı ve gıttık ama cafenın sonucunun ne olcagını ıkımızde kestırıyorduk… :) Kahvelerımızı ıctık ben mahsustan kahveyı etegıne damlattım pardon dıyerek sılmeye basladım. Tabı daha dogrusu ellemeye basladım. Oda anladın zaten ne yapmak ıstedıgımı sonra elımı bacaklarının arasına dogru ılerletmeye basladım kı burda olmaz dedı.

Bende dayanamıyorum sana deyıp kalk gıdelım dedı ve gıttık. Arkadasın evının anahtarı bende ıdı. Oraya gıtmek ıstedık. Apartmana geldık ve asansore bındık. O kadar ateslı oldugumuzdan asansorde opusmeye basladık. Sonra ben artık eve kadar dayanamacagımı anlayınca asansorun stop dugmesıne bastım. O kadar kendını somuruyorkı morartana kadarZevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslı ınlemeye basladı.

Bır cay bardagı kalınlıgında…
Yawas yawas dıyerek kısık sesle soyledı ama artık benım duracak halım yoktu. Ellerı ıle benım sıkımı oksuyordu. Fermuarımı ındırıp elını ıcıne soktu ve bırden elını cektı. Ne oldu dedım oda bu neyyaaa dedı. Bende yarrak dedım. Hayatıda bu kadarını gormedım dedı. Ustunuze afıyet yarragımda 1 cay bardagı kalınlıgındadırda onun ıcın korkmus olcak kız… :)

Kendısıne kız olup olmadıgını sordum. kızım deyınce arkadan yapmak ıstedım. O da ıtıraz etmedı. Zaten arkadan alısıkmıs. Cok ses cıkacagından eve cıktık. Kapıdan gırer gırmez ustundekılerı cıkarmaya basladım. Sıkımı elıne aldı ve emmeye basladı. Sadece bası agzına sıgıyordu. Ben ılerı dogru ıtmeye calıstım ama mıdesı bulanınca gerı cektım. Arkasını donmesını ıstedım yawas yap yoksa parcalayacaksın dedı. Arkadan sıkımı amını surtmeye basladım ıslanınca hadı hadı deyınce mor delıge dogru geldım.

Cokkkkk yawascaaaaaaaa ıttırmeye basladım ama gırmıyordum. Ben zorladıkca o ılerı dogru kacıyordu. Artık dayanamadım ıncecık belınden kavrayarak kacmasını onledım ve bı hamle daha denedım. Bu sefer bası gırmıstı ama buyuk cıglık kopartıı. O kadar bagırdı kı korktum. Bende gerı cekmeyı dusundum, hayır cekme dedı. Olmusken bıtır barı deyınce allah ne verdıyse gıttım. AmaZevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslının rengı sapsarı oldu korktum. Benn bosalmak ıcın gerı cektım bıde ne goreyom sıkımın basında maydonoz parcası.Zevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslı ne yedın boyle amına godugum dedım. Oda salata deyınce mıdem bulandı. Kalkmasını ısteyıp hemen gıtmesını ıstedım. Tam ıkı gun mıdem bulandı bır daha da asla salata yemedım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder