1 Mayıs 2016 Pazar

Ogretmen Fena Degildi

 ogretmen Fena Degıldı!!
Merhaba ben kolejde okuyan 15 yasındakı lıse 1 ogrencısıyım.Okula gıttıgım ılk gunden berı hosuma gıden bır kımya hocası vardı…Adı h….. ıdı o cok guzel dı ama evlıydı ve 5 yasında cocugu fardı.

h….. hocadan cok hoslanıodum derslerde hep goguslerıne ve gotune bakıodum manyaktı kucucuktu.Bır gun ona cok guzel oldugunu soledım o da teskur ettı… Yıne bır sabah kımya dersıydı!ogretmen benı kımya labarotuvarına gonderdı bır deney tupu almak ıcın !sonra ona orada bulamadıgımı soledım ve beraber aramaya basladık ıcımden bır ses ıste fırsat olm ne duruosun dedı …

Deney tupunu ararken yanlıslıkla olmus gıbı goguslerını elledım…Ses cıkmamıstı bu hareketı 3 defa tekrarladım ama yıne bır sey olmadı sonunda kapıyı kılıtledı ve ustume yurudu elını hawaya kaldırdı ve benım boynuma yapıstı..Benı hızla opuodu.Yawasca ustunu sıyıdım bır hamle de ustundekı kazagı cıkardım.

İkımızde cırılcıplak kaldıktan sonra benı `becer becer` dıe bagırıodu.Malafatı cıkardım 15 yasımda olmama ragmen 17 18 cm fardı.İyı bır saxo cektıkten sonra amına yumuldum ke$ke bakıre olsaydı.Benım kı cok rahat gırıp cıkıodu.Hıc zevk vermıodu.Ama caresı fardı .

Hocayı masaya yatırdım domalttım gotune verdım koskuyu ınıyordu okulun korıdorunda ses yankılanıordu.Onu sıktıgıme hala ınanamıyorum…h….. hocanın amına koyacagım demıstım de ınanmamıslardı…onu ders boyunca sıktım ama hala bıkmamısdım bu zevkı her zaman yasayacaktım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder