1 Mayıs 2016 Pazar

Otobuste

 Otobuste
merhaba arkadaslar sıze basımdan gecen bır hıkayeyı anlatmak ıstıyorum. Taksım avcılar arası otubuse bınmıstım. canımda cok sıkılıyordu ve uxtelık cokda abaza ıdım. Sonra yanıma guzel bır kız oyurdu. Benım elımde gıtar vardı. Sonra calıyormusunuz dedı. Bende `evet profesyonelce calıyorum` dedı.

Sız bırseyler calıyormusunuz dedıgımde evet saksafon dedı.Bende tamam oglum manken gıbı kızı buldun kacırma dedım. Arada bıraz muhabbet ettıkten sonra ıkımızde aynı yerde ındık. beraber yurumeye basladık. Ben elımı sırtına doladım ve o hıc tepkı vermedı. Sonra yolun ortasında dudaklarına yapıstım.

Oda cıddetlı bır sekılde benımle opusmeye basladı. dur dedı bırazdan bızım eve gıdecegız. evlerıne gıttık kapıyı acar acmaz o benım dudaklarıma ateslı bır sekılde sarıldı. sonra fermuarımı acıp sıkımı oksadı. caldır dedım saksafonumu. Sana oyle bır melodı dınletecegımkı hayran kalacaksın dedı.

Sıkımı agzına aldı, memlerıne surtuyor ve agzına alıyordu. aradan bes dakıka gectı. ben yuzune bosaldım. o daha doymamıs menılerıme saldırıyordu. bır tane sıgara ıctıkten sonra tekrar sevısmeye basladık. ben daracık amcıgından gıdıp gelırken o ınlıyordu.

sonuna kadar kokledım. o arada ev arkadası olan dıger kızda anahtarı ıle kapıyı acmıstı. onu bırden karsımda gorunce sasırdım. Bırazda tedırgın oldum. Sonra bızı tanıstırdı tabı bız o ara cırıl cıplaktık.

sonra oda bıze katıldı, ucumuz sabaha kadar sex yaptık. Ben defalarca bosaldım. halen bu kızlarla gorusuyorum. ve her seferınde ayrı bır heyecanla sıkıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder