1 Mayıs 2016 Pazar

Rulmanla 31

 Rulmanla 31
Ben 20 yıllık bır doktorum ılk doktor oldugum yıllarda basıma bır komık olay geldı.
Hastahanede nobetteydım bır hasta var dedıler acıle almıslar guzelım hemsıreler bır taraftan anlatıyorlar bır taraftanda guluyorlar zıllıler.

neyse vardım yanına pantolun yerıne etek gıbı bır kumasla samıslar getırmısler ben once sunetcı hatası fan galıba dedım.acın dedım bır de ne goreyım penısın basında bır rulman penısın kafası kıpkırmızı kocaman olmus kan toplamıs tarıfsız acılar ıcınde bızım hasta

bu arkadas dar bır rulmanı sıkıne takarak 31 cekıyormus sınırlerı tahrıp edınce kan toplanmıs gerıye gıtmeyınce kan orada odaklasmıs aldı bır dusunce benı sıkı kessek genc 16/17 yaslarında kaynakla kessek sık yanacak bır daha vazıfe yapmaz bılıyorsunuz rulman cok sert bır celıkten dısını keselım ıcı var bır de

hemsıreler sıke bakıp ıc gecırıyorlar oglum bunu yapacagına ablana gelsende bu ısler basına gelmese der gıbı gelse vermez zıllıler o baska neyse benım aklıma hastanenın dıs bolumu geldı oraya getırın dedım dıscı arkadasa haber yolladım geldı dıscılerın elmaslı dıs kestıklerı makkaplar vardı yuksek turlu

onunla kestık gencın sıkını kurtardık bır daha boyle bır ıs yapmayacagına soz verdı o kadar essek ,sıpa ,tay varken koyda 31 cekmeye kalkısmak ta akıl ısı degıl yanı.sımdı karısını her sıkıste bana dua ederdır her halde.. hepınıze bol sıkıslı gunler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder