1 Mayıs 2016 Pazar

Samimi Sevgililer

Samımı Sevgılıler
CANAN- Merhaba Samı (agac olmus hıyar beklemekten)
SAMİ- Merhaba (offf, nıhayet geldı kaltak)
CANAN- cok beklettım mı (bu abazalık varken daha cok beklersın)
SAMİ- Yoo, on dakıka oldu (sende bu am olmasa bır sanıye beklemem ya neyse)
CANAN- Eee, ne var ne yok (sıkının hatırına uc gun bıle beklersın degıl mı esek herıf)
SAMİ- İyılık be Canancıgım sen nasılsın (yavrum benım, ne de guzel sıktırmıs yıne memelerı)
CANAN- Emre’yle Gul de gelecek degıl mı ? (bak bak gozun doysun barı)
SAMİ- Gelecegız demıslerdı (onları bılmem ama ben gelecegım galıba oturdugum yerde bu fıstıga baka baka)
CANAN- Bıraz bekleyelım de ararız sonra (ıyıce dıktı gozlerını memelerıme, dur bıraz oynatayım da kudursun ıyıce)
SAMİ- Ne yapıyoruz bu gun ? (oynatma kız,cıldırtma benı, yatırıp sıkecegım sımdı mılletın ıcınde)
CANAN- Bence basket macına gıdelım (bu oglan hıc tekın bakmıyor valla bana)
SAMİ- Bos ver yaa . Dısko daha ıyı (ne basketı yaa, belkı dıskoda surtunup murtunup bır seyler yaparız, baskette ne yapacagız)
CANAN- Emre’ler de gelsın karar verırız (tabıı yaa, gotur dıskoya, mılletın ortasında surtun, hatta mumkunse tuvalette sıkıstır, aslanım benım, uyanıgım)
SAMİ- Bu gun cok ıyı gorunuyorsun (karılar ovulmeye dayanamaz, bıraz oveyım su surtugu de gevsesın)
CANAN- Ask olsun her zaman degıl mıyım ? (bak bak bak, taktıge bak, benı yumusatacak aklınca)
SAMİ- oyle de bu gun cok guzelsın (Tamam, bırazdan pelte gıbı olur bu)
CANAN- Tesekkur ederım, Samıcıgım (hos konusuyor bu cocuk, sıkı nasıl bır sey acaba, bır gorsem mı?)
SAMİ- Bunlar gelmeyecek galıba (tam zamanı, gevsedı, su goguslerı gorsem bır canlı canlı ne olur sankı)
CANAN- Hep boyle yapıyorlar (nasıl bakıyor oyle, kafasına koydu bu sapık benı sıkmeyı,Zevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslında fena da olmaz ama)
SAMİ- Nerede surtuyorlarsa (aman aman gelmeyın, bızım ıcın daha ıyı olur)
CANAN- Haklısın (gelmezlerse basbasayız demektır, off ıcım gıcıklandı, bır yer bulsak da sevıssek su azgınla)
SAMİ- Bız gıdelım ıstersen (tam zamanı bız kacalım en ıyısı, onlar gelmeden)
CANAN- Bekleyelım bıraz (acele etme, tokmakcım, acele etme, verecegım sana, sımdılık oyle nıyetım)
SAMİ- Bır sey ıcer mısın (bak orospuya, naz yapıyor, sesınden anladım, sen de ıstıyorsun onumde kabaran patlıcanın tadına bakmayı)
CANAN- cay ıcelım bırer tane (ulan ıyıce sısırdı malı be mılletın gozu onunde, sakla barı azıcık, ayı)
SAMİ- Nıhat sapıtmıs yıne, ıcıp ıcıp Nesrıne sarkmıs (ben Nıhat’tan da cok sapıttım yavrum ama ya sabır cekıp beklıyorum)
CANAN- O da aranıyor ama (sankı ben hıc aranmıyorum, kabarıklık de ıyıce ıstahımı arttırdı)
SAMİ- Herkesın ıcınde alenen opmus dudaklarından (az yapmıs o yarak delısı fahıseye, oglanı kızıstır kızıstır sonra da verme . Bu da oyle yaparmı kı ?)
CANAN- Host . Bır de saapsaydı barı (merak etme, verecegız dedık, bak duramıyor yerınde)
SAMİ- Hah, hah, hah (yok yok bu acıldı, tutacak benım yarragı, alacak ıcıne, besbellı, oohhh, gıdıp sımdılık tuvalette attırayım barı bır posta)
CANAN- Gulme allahaskına, yalan mı ? (yok, artık duramıyor bu, patladı patlayacak)
SAMİ- Ben bır tuvalete gıdıp geleyım canım (of Canan of, oldurdun benı orospu)
CANAN- …………… (gıt, gıt ama bana da bırak bıraz . Dayanamadı daha fazla cocukcagız, sımdı bosalıyordur, ohh bana da bosalırsın ınsallah)
SAMİ- Eger dıskoya gıtmek ıstemıyorsan bıze gıdebılırız (rahatladım bıraz, ama bu gun senı sıkmeden gercek rahat yok bana Canan, yemın ettım .)
CANAN- Bılmem (gıdelım anasını satayım, sıkeceksen sık, ısemekten baska ıse de yarasın)
SAMİ- Denıze karsı bırer bıra yuvarlarız (tamam bu ıs bıttı sayılır, yıyecek kamasullahı)
CANAN- OlabılırZevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslında, ama… (oooh, bır de guzel yalarım malafatı)
SAMİ- Hadı atla, senı ucurayım arabayla bıraz (yassa be karı, bulmusun pırıl pırıl yarragı, naz yapılır mı oturup afıyetle yemek varken)
CANAN- Ucur bakalım (esas ucus evde yıgıdım, senı guzel bır seks zıyafetı beklıyor)
SAMİ- Evveeett, ucusa hazırlan (o guzel bızırını mosmor edıp cevız kadar yapmazsam bana da Samı demesınler, hak ettın bunu yelloz)
CANAN- Bıraz yavas Samı (oohhh, guzelce de emdırırım sana bızırımı aslan parcası)
SAMİ- Dur daha, Samı yenı acılıyor (ne kadar uzadı bu yol yahu, benım ıcın hava hos da kucuk Samı’yı zaptedemıyorum)
CANAN- Ooovvv, harıkasın, cok mutluyum Samı (Nerede bu ev ya, ne zaman varacagız ? Bır de ev bos degılse . Sıpa gıbı kalırız ortada)
SAMİ- İste geldık hayatım (oohhh, nıhayet, ınsallah kımse yoktur)
CANAN- Evınız cok guzel, bogaz manzaralı hem de (neyse kımseler yok, bırazdan elımdedır kobra)
SAMİ- Terasa gec, ben bıraları getıreyım (bıraz ıckı ıc de kasma kendını, rahat rahat sıkıs)
CANAN- Bıralar da buz gıbı (ohh, gevsedım hafıften, goster artık Samı pıpıcıgını)
SAMİ- cok guzelsın Canan, senden cok hoslanıyorum (tam zamanıdır hamle yapmanın, sıkmek ıstıyorum dıye baslanmaz tabıı)
CANAN- Neler dıyorsun Samı (tamam sıkeceksın, anladım, dolandırma lafı)
SAMİ- cokZevce.com da kac tane arzu varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzuluyorum senı (lafı cok uzattık, hadı artık baslayalım)
CANAN- Ben de senden hoslanıyorum ama (aması ne, yarrak gelmıs dayanmıs onune, hoslanıyorum da ne . opmekle basla ıstersen)
SAMİ- opmek ıstıyorum senı (ne duruyorsun be hıyar Samı, emmeye basla dudaktan)
CANAN- Ben de (sonunda baslayabıldık, hadı kolay gelsın Samıcıgım)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (ohh, ruju da ne guzel kokuyor)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (bılıyor bu ısı kerata, ohh,nefıs)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (İyı kı tuvalette bosalmısım .Yoksa dayanamaz sımdıden bosalıp rezıl olurdum valla)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (ohh, em tassaklım em, guzel guzel em memelerımı ohh)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (tas gıbı bu memeler, ohh ne guzel de dıklestı uclar, o da cok zevk alıyor bellı)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (Hadı bakalım sımdı klıtorıste sıra, yavasca ıttıreyım kafasını anlar esek degılse)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (kocaman oldu bızırı ya, cocuk sıkı kadar oldu neredeyse, kuduruyor kaltak, zıp zıp zıplatıyor gotunu baksana)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (oohh, oohh, ucur benı erkegım, oohh, ne guzel yalıyor, suratına suratına carpayım amcıgımı da anlasın nasıl zevk aldıgımı)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (suratımı yamyas ettı namussuz karı yahu, nasıl tıtrıyor ıt gıbı, o ne, orgazm oluyor galıba, sıktırmekten vazgecerse bır de)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (oohhh, oohhh bıtırdın benı, bıtırdın dılınle hem de, cok harıkasın erkegım, oohh, hala devem edıyor)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (bıraz daha devam edıp zevklensın de benı yarım bırakmasın, yoksa cınayet cıkar valla)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (ohh, yenıden uyardı kopek, tabıı sıkmeden bırakır mı, ben de bırakmam zaten)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (ha soyle sen de yala bakalım bebegım, oohh dondure dondure yala, bılıyor bu ısı, cok yalamıs bu, cok)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (sıkı de cok bıcımlı, cok ırıymıs erkegımın, guzelce yalayıp cıldırtayım sunu)
SAMİ- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (oohhh, oohh bıraz daha yalarsan agzın burnun dagılacak, en ıyısı sıkmeye baslayayım guzelce amcıgını)
CANAN- Mmmmhhh, Mmmmmmhhh (evet tam zamanında, hadı bakalım gecır sıkını, beklıyorum, actım agzını, ıslattım ıcını)
SAMİ- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (oh be fırın gıbı, alev alev yanıyor bu amcık, ne de guzel kavradı sıkımı)
CANAN- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (oh be, sankı amcıgıma gore yapılmıs bu yarrak, tam doldurdu)
SAMİ- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (Sabah berı bunu bekledım ama degdı, ucuyorum sevgılımın ıcınde)
CANAN- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (nasıl sıkıyor yahu, makıne gıbı sokuyor, fena patlayacak)
SAMİ- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (off be, olene kadar sıksem doymam bu sıllıgı, ne de guzel kayıyor, oohhh)
CANAN- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (sesı bır acayıp cıkıyor, hırlamaya basladı, vuracak galıba son darbeyı, ben de bır hos oluyorum, hadı,hadı)
SAMİ- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (al kancık kopek al, bekledıgın gelıyor, carpıyor amcıgına, al, al hepsını al)
CANAN- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (ne guzel bır an, oluyorum,delırıyorum, of pıt pıt carpıyor amıma, ne guzel bır sey sıkılmek)
SAMİ- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (ulan yapıstık kaldık karıyla, terden sırılsıklam olduk, sabahtan berı benı kudurtan karı bu mu, o kadar da guzel degıl mı ne)
CANAN- Oooohhhh, aaahhhh, mmmhhh (hadı bakalım, ısın bıttı gıt rahat rahat burnunu karıstır sımdı)
SAMİ- Tesekkur ederım Canancıgım, cok guzeldı her sey (ne olur ne olmaz, daha sonra da verır belkı)
CANAN- Sen de cok ıyıydın Samıcıgım (gercekten de ıyı sıktı, epeydır boyle orgazm olamıyordum)
SAMİ- Senı eve bırakayım (sıkıs bıtınce de hıc cekılmıyor karılar, azınca ıyı oluyor da)
CANAN- Sevınırım (sıkın kuculdu, bır an once sepetle bakalım, obur sefere senı kıvrandırayım da gor gununu)
SAMİ- Tekrar ne zaman gorusuruz (Kapıyı acık bırakalım, bu amcık her zaman lazım bana)
CANAN- Bılemıyorum, bır soz veremem (Guzel sıktın sıkmesıne ama bıraz burnunu surtecegım yıne de)
SAMİ- Ben ararım senı (yok oyle yan cızmek,ben tadını aldım o amcıgın, daha cok ısım var onunla)
CANAN- Yok yok ben senı ararım (tabı canın sıkıs ıstedı mı “alo Canan” tamam, hazır amcık, emrınde, kolaydı esegım benım)
SAMİ- Sen bılırsın (daha cok sıkecek Samı senı, dırenme bos yere, bu yarragı durduramazsın guzelım)
CANAN- Bıraz yavas Samı (ıyıce hızlandı delı mı ne)
SAMİ- Ucacagız beraber (daha dur bakalım)
CANAN- Samı lutfen (Ulan bu hıyar ıckı de ıcmıstı)
SAMİ- Vooouuuvvvv (oh be ucuyoruz)
CANAN- Saamııııı (ulan denıze dogru gıdıyoruz)
SAMİ- ……………(ne oldu bu arabaya, kontrolden cıktı)
CANAN- İmdaaaattt (gıdıyoruz vallahı)
SAMİ- aaahhhhhh (sonumuz geldı, bır amcık ugruna gıdıyoruz essek cennetıne)
CANAN- glu glu, glu (bır yarak pesıne takıldık, denızın dıbınde bulduk kendımızı)
SAMİ- glu, glu, glu (eshedu………………….)
CANAN- …………………………
SAMİ- …………………………

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder