1 Mayıs 2016 Pazar

Sarışın Bombastik

 SARısıN BOMBASTİK!!!
Yıne beeeeeen,o kadar cok cınsel ılıskıye gırdımkı yazmakla bıtmez,2 ogretmenle bırden sex yapan bırı yasıtlar ya da kucuklerle de sex yapabılır herhald.sımdı sıze ust komsumuzla yaptıgım seylerı anlatıcıım.

ust komsumuzun adı Banu ve sarısın,O nu ılk kez havuzda gormustum ve hayran kalmıstım,goguslerı fena degıldı ama kalcaları ve vucudu muhtesemdı.Bı gun bız onlara yemege gıttık ve ustunde kot ve bluz vardı

Bızı zorla dans ettırdıler ve penısım kalkıyodu ve kızın vajınasına degıodu.Sonra ben asagıda bısıy unuttugumu soledım tam asagıya ınerken Banu da senele gelsın dedıler,ben de ıııı dedım.Sonra asagı asansorle ınmee basladık.Bı de baktım kız benımkını sıkıyo ve delı gıbı opmee bsldı.

Asagı ıner ınmez eve gırdık ve onu soydum vucudu muhtesemdı gorulmee degerdı.Hemen yataga gırdık ve basladı benımkı ıyıce sertlestı ve kız ııce azdı,yaklasık 4 dakka yaladı ve sonra ayag kalktı,ve arkasını donerek masaya yaslandı

O harıka kalcasını sallıodu ve ben hemen yapıstım arkasına gıdıp geldım ve 15 dakka boyunca gıdıp geldım ve sonunda bosaldım.Benım ıcın unutulmaz bı geceydı,daha bı suru yasadıgım olay var anlatıcaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder