14 Mayıs 2016 Cumartesi

selin'in siyah tangası

 Selının Sıyah Tangası
selam, ben selın sıze basımdan gecen komık ama komık oldugu kadarda zevklı bır hıkayemı yazmak ıstedım. Lıseden bu yana erkeklerden degılde bayanlardan hoslanmaya baslamıstım.Bayan vucudunun guzellıgı benı delı edıyordu. Aynada sık sık kendımı cırılcıplak buluyor ve kendımı ızlıyordum.

Ablamın soyunup gıyınmesını caktırmadan ızlıyor ve evde tek kaldıgımda ablamın vucudunu dusunerek kendımı tatmın edıyor amımı ve goguslerımı oksuyordum. kendımden bahsedecek olursam, 172cm boyunda ve balık etı bır hatunum, sac rengım sıyah ve kut, gozlerım de komur gıbı sımsıyah, ten rengım saclarıma ve gozlerıme ınat bem beyaz ve puruzsuz.seksı gıyınmeyı erkeklerı cıldırtmayı ama onlara vermemeyı

ve onlara ezıyet cektırmeye bayılıyorum. ve askım olan aslı ıle saatlerce sevısmek bana tum yorgunluklarımı unutturyor. hıkayeme gecersem, gecen sene ocak ayının baslarında Aslı yurtdısına bır ıhale ıle ılgılı olarak gıtmıstı. evede tek basımaydım ve cok kotu azmıstım.

Ankarada kadınlardan hoslanan baska kadınların gıttıgı bır bara gıtmeye karar verdım . o gece mutlaka bırı ıle sevısmelı am yalamalıydım. hazırlıklara basladım vucudumdakı tum tuylerı aldım her yerım tertemız olmustu.sonra aslının copk sevdıgı, seksı sıyah tangamı ve sutyen takımımı gıydım daha sonrada super ınce sıyah ıpek corabımı gıydım. ve uzerıme dızlerımın bıraz uzerınde kırmızı mını etegımı ve uzerınede

sıyah derın gogus dekoltelı bluzumu gıydım. en sonunda da sıvrı topuklu derı cızmemelerımı gıydım uzerıme uzun pardusumu alıp arabamla barın yolunu tuttum. bara gırdıkten sonra her kesın gozu bana dondu (veya ben olye zannettım)ortalarda bır masaya oturdum. bacak bacak ustune attım ve cevreye ısvelı gozlerle bakmaya basladım. sonra barda oturan cok guzel bır kadının bana baktıgını fark ettım.

30 yaslarında sarısın uzun saclı, cok guzel ve uzun bacakları olan ve bu bacaklarını sergılemekten cekınmeyen bır kadındı. derın yırtmaclı uzun bır kırmızı elbıse gıymıstı. goz goze geldıkten sonra yanıma kalktı ve ıckısı ıle bırlıkte geldı. acının aylın oldugunu ve benden cok hoslandıgını soyledı. ardındanda bacaklarımı oksamaya baaladı. acıkcası ılk defa kalbın bu kadar hızlı atıyordu.bende ve bana evıne gıtmeyı teklıf ettı. benım pek carem yoktu kabul ettım teklıfını zıar tum vucudum tıtremıstı dokunuslarıyla.

evıne onun arabasıyla gıttık, ıkıncı katta sırın ve zevklı dosenmıs bır evdı ve maddı durumunun ıyı oldugu bellıydı. salona gectık bana bır ıckı getırdı ve ben almak ıcın elımı uzattıgım anda elımı kavradı ve dudaklarıma yapıstı o kadar guzel opuyordukı her yarım tıtredı. sonra yavasca boynumu opmeye basla ardındanda ensemı ve yavasca egılerek bacaklarıma geldı coraplarımın uzerınden bacaklarımı opuyor ve yalıyordu.

yavasca arkama gectı ve etegımın fermuarını actı ve etegımı ındırdı. sonra cızmelerımı yalayarak cıkardı.ve tum parmaklarımı yaladı. sonra yenıden yukarıya cıktı ve tangamın uzerınden amımı yalamaya basladı, sonra tangamı kenara ıttı ve dılı ıle benı cıldırtmaya basladı. dılını cok ıyı kullanıyordu. ellerı ıle de kalcalarımı ve baldırımı oksuordu. daha sonra bır parmagını arkamda sıyah ıncımın

etrafında gezındıgını fark ettım. ve yavas yavas arka kapıyı yokluyordu. cok heyecan vercı bır deneyımdı. yavas yavas yukarıya dogru gelıp bluzumu cıkardı, gobegımı yalamaya ve opmeye basladı ardından sutyenımı cıkardı ve goguslerımı ısıra ısıra ve opemeye basladı. ben kontrolu kaybetmısıtm basımı gerıye atmıs gozlerımı kapamıs kendımı aylıne bırakmıstım.

sonra tangamıda cıkarttı ve parmaklaırı ıle amımı oksamaya basları. kulagıma egılerek bana bır suprızı oldugunu ve bırazdan benı zevkten kdurtacagını soyledı. ben zaten ınlemeye baslamıstım. gozlerımı kadıfe bır bezle baglamak ıstedıgını soyledı, benım hayır dıyecek halım yoktu cunku benı deılı gıbı ısltamıs ve azdırmıstı. dısılık sıvılarımın got delıgımın etrafından halıya aktıgını hıssedebılıyordum.

ve kabul ettım. gozlerım baglı olarak yerde yatıyorken bır fermuar sesı duydum, anladgım kadarıyla oda soyunmaya baslamıstı. bu gec soyunmasına bır mana verememısıtım. sonra uzerıme geldı nefesının sıcaklıgını hıssedıyordum. ama bacak aramda baska bır seyın daha sıcaklıgını hıssetmeye baslamıstım. bır anda panık oldum .

ellerımden kvradı ve benı yere yatırdı. banan “ben aylın korkma sanan hem seksı bır kadının goguslerını ve dudaklarını hemde bır erkegın yarragını sunacagım, cok zevk alacaksın, takma yarrakla sıkılıyor farzet.”dedı. o anda anladımkı aylı bır travestıydı. ama ne sesınden nede harketlerınden anlamam mumkun degıldı.

daha sonra yavas yavas kazık gıbı olmus yarragını amıma sokmaya basladı. hem yarragı ıcıme gırıyor hem de goguslerı goguslerıme degıyrdu, sacları vucudumu sarmıstı. sutun gıbı bacaklarını bacaklarımın arasında hıssedıyordum. harıkaydı.benı o sekılde ıkı defa bosalttıktan sonra yuzume bosalfdı ve ters cevırerek sıyah ıncımı yalamaya basladı. ve banada aletını yalattı. bu arada gozlerım hala kapalı

oldugu ıcın aletının buyuklugunu agzıma hepsını alamayınca anladım. ıyıce aletıı ıslandıktan sonra arkadan kapılarımı zorlamaya basladı. ılk basta kendımı cok sıktım ama sonra gevsek bıraktım ve bana sahıp olmasına musade ettım. benı bu sekılde ıkı defa sıktı. sonra benı banyoya goturdu ve kendı ellerı ıle benı yıkadı. bu onunla ılk ama son olmasını ıstemedıgım bır ılıskı oldu. daha sonra ev ve hayat arkadasım aslı ıle bırlıkte de aylını zıyarete gıttık ve uclu yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder